Vrátit se na úvodní stránku Rekval na Facebooku Rekval na Twitteru Rekval na Google Plus Rekval na LinkedIn

Telemarketing

Aktuální termíny

KURZ Telemarketing

KURZ Telemarketing OBSAHUJE:

  • Jak se připravit před tím, než zvednete sluchátko
  • Jak začít telefonní hovor a jak postupovat, aby vás zákazník chtěl poslouchat
  • Jak klást otázky a zjistit, co potřebujete
  • Jak a proč při telefonování rekapitulovat a parafrázovat
  • Jak po telefonu působit pozitivně a důvěryhodně
  • Z čeho mají zákazníci strach a jak na to musíme reagovat
  • Proč je důležitá správná artikulace, intonace, síla hlasu a tempo řeči
  • Čím a kdy vyjádřit, že pozorně nasloucháte
  • Jak zvládat vlastní emoce a nereagovat podrážděně
  • Jak kontrolovat vlastní hlas a působit klidně, vyrovnaně a příjemně
  • Jakých nejčastějších zlozvyků se při telefonování vyvarovat
  • Jak zužitkovat váš osobní styl jednání ve svůj prospěch
  • Jak se v telefonu projeví váš temperament
  • TEST: Jaký je váš typ temperamentu  
  • Jak rozlišovat mezi lidmi podle čtyř typů osobnosti
  • Co je vaší předností a na co si naopak dávat pozor
  • Jak vést rozhovor bez toho, aniž byste na zákazníka „tlačili"
  • Co musíte... a nesmíte... během telefonování dělat
  • Jaké informace zákazníkovi poskytnout a kdy
  • Jak využít „pozitivní" vyjadřování
  • Jak vylepšit svou schopnost improvizovat
  • TEST: Jaké jsou vaše komunikační dovednosti?
  • Jak využít rozhovor k podpoře prodeje
  • TEST: Jak umíte po telefonu vyjednávat?
  • Jak po telefonu řešit reklamace a jednat s obtížnými zákazníky
  • Jak zachovat klid a profesionalitu i v emocionálně vypjatých momentech
  • TEST: Máte sklony k agresivitě?

MÍSTO VÝUKY KURZU Telemarketing: OSTRAVA

VSTUPNÍ PŘEDPOKLADY: 

  • žádné

TERMÍNY: 

  • na dotaz

Mohlo by vás zajímat:

Kurzy na téma: Osobní rozvoj

Kód školení: O24
Typ kurzu:Další
Rozsah: dle potřeb klienta také v delším rozsahu
Cena: dohodou; dle počtu účastníků
Výstup kurzu:

Osvědčení o absolvování

Kontakt: info@rekval.cz
Objednávka online: Organizace Soukromá osoba
object(stdClass)#44 (23) { ["id"]=> string(3) "157" ["code"]=> string(3) "O24" ["type"]=> string(1) "5" ["specialization"]=> string(2) "11" ["target"]=> string(1) "4" ["name"]=> string(13) "Telemarketing" ["description"]=> string(2984) "

KURZ Telemarketing

KURZ Telemarketing OBSAHUJE:

  • Jak se připravit před tím, než zvednete sluchátko
  • Jak začít telefonní hovor a jak postupovat, aby vás zákazník chtěl poslouchat
  • Jak klást otázky a zjistit, co potřebujete
  • Jak a proč při telefonování rekapitulovat a parafrázovat
  • Jak po telefonu působit pozitivně a důvěryhodně
  • Z čeho mají zákazníci strach a jak na to musíme reagovat
  • Proč je důležitá správná artikulace, intonace, síla hlasu a tempo řeči
  • Čím a kdy vyjádřit, že pozorně nasloucháte
  • Jak zvládat vlastní emoce a nereagovat podrážděně
  • Jak kontrolovat vlastní hlas a působit klidně, vyrovnaně a příjemně
  • Jakých nejčastějších zlozvyků se při telefonování vyvarovat
  • Jak zužitkovat váš osobní styl jednání ve svůj prospěch
  • Jak se v telefonu projeví váš temperament
  • TEST: Jaký je váš typ temperamentu  
  • Jak rozlišovat mezi lidmi podle čtyř typů osobnosti
  • Co je vaší předností a na co si naopak dávat pozor
  • Jak vést rozhovor bez toho, aniž byste na zákazníka „tlačili"
  • Co musíte... a nesmíte... během telefonování dělat
  • Jaké informace zákazníkovi poskytnout a kdy
  • Jak využít „pozitivní" vyjadřování
  • Jak vylepšit svou schopnost improvizovat
  • TEST: Jaké jsou vaše komunikační dovednosti?
  • Jak využít rozhovor k podpoře prodeje
  • TEST: Jak umíte po telefonu vyjednávat?
  • Jak po telefonu řešit reklamace a jednat s obtížnými zákazníky
  • Jak zachovat klid a profesionalitu i v emocionálně vypjatých momentech
  • TEST: Máte sklony k agresivitě?

MÍSTO VÝUKY KURZU Telemarketing: OSTRAVA

VSTUPNÍ PŘEDPOKLADY: 

  • žádné

TERMÍNY: 

  • na dotaz

Mohlo by vás zajímat:

Kurzy na téma: Osobní rozvoj

" ["image_url"]=> string(0) "" ["range"]=> string(1) "8" ["range_detail"]=> string(44) "dle potřeb klienta také v delším rozsahu" ["date_start"]=> string(19) "1970-01-01 01:00:00" ["date_end"]=> string(19) "1970-01-01 01:00:00" ["price"]=> string(33) "dohodou; dle počtu účastníků" ["output"]=> string(78) "

Osvědčení o absolvování

" ["visible"]=> string(1) "1" ["active"]=> string(1) "0" ["highlighted"]=> string(1) "0" ["created_at"]=> string(19) "2014-10-12 18:06:32" ["updated_at"]=> string(19) "2016-07-20 13:57:43" ["position"]=> string(3) "218" ["type_name"]=> string(7) "Další" ["categories_array"]=> array(1) { [0]=> string(2) "49" } ["course_datetime"]=> array(0) { } }

Údaje o organizaci


Soukromá osoba

REKVAL

  • Rekvalifikace
  • Edukace
  • Kvalita
  • Vzdělávání
  • Akreditace
  • Lidský potenciál

 




A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined variable: category

Filename: templates/frontend.php

Line Number: 193

NULL