Vrátit se na úvodní stránku Rekval na Facebooku Rekval na Twitteru Rekval na Google Plus Rekval na LinkedIn

Rekvalifikační kurz Operátor call centra

Aktuální termíny

Profese Operátora call centra se netěší vě společnosti libé pověsti. I přesto, že zvládnout ji nedovede každý. Nicméně, existují dva typy call center. Aktivní a pasivní. Operátor v aktivním call centru obvolává zákazníky sám, v pasivním pak volají zákazníci sami s potřebou odborné rady. Pasivní call centra jsou tzv. helpdesky, kontakntí centra, které známe skrz banky, mobilní operátory, pojišťovny, apod. Profese operátora call centra je bezpochyby psychicky náročné. Na druhou stranu, můžete si být jisti, že praxe v call centru vás bude osobnostním tréninkem trpělivosti, asertivity, který vás zocelí i pro osobní život. 

V rekvalifikačním kurzu Operátor call centra se účastníci naučí zásady efektivní telefonické komunikace a telemarketingu, pravidla písemné a telefonní komunikace a také jejich aplikaci v praxi. Nezbytnou znalostí operátora call centra jsou také zásady asertivní a krizové komunikace, techniky asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Pro to, aby tlak, který tato profese obnáší, musí operátor umět zvládát stres. V neposlední řad je důležité hospodaření s časem, využití osobního počítače i svkělá prezentace firmy i produktů.

 

REKVALIFIKAČNÍ KURZ Operátor call centra OBSAHUJE:

  • Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci 
  • Zásady efektivní telefonické komunikace
  • Telemarketing
  • Prodejní a prezentační dovednosti 
  • Asertivní a krizová komunikace
  • Péče o zákazníka
  • Zvládání stresových situací
  • Time management
  • Práce na PC a vedení nutné agendy

MÍSTO VÝUKY REKVALIFIKAČNÍHO KURZU Operátor call centra: OSTRAVA

VSTUPNÍ PŘEDPOKLADY:

  • dosažení 18 let věku
  • min. základní vzdělání

TERMÍNY: 

  • na dotaz

UŽITEČNÉ ODKAZY:

ÚP - Proč rekvalifikace?

ÚP - Fomulář k rekvalifikaci zdarma

Kód školení: R8
Typ kurzu:Rekvalifikační kurz
Rozsah: 120 h (120 h teorie)
Cena: dohodou; dle počtu účastníků
Výstup kurzu:

Osvědčení o rekvalifikaci

Kontakt: info@rekval.cz
Objednávka online: Organizace Soukromá osoba
object(stdClass)#44 (23) { ["id"]=> string(3) "288" ["code"]=> string(2) "R8" ["type"]=> string(1) "6" ["specialization"]=> string(2) "13" ["target"]=> string(1) "4" ["name"]=> string(43) "Rekvalifikační kurz Operátor call centra" ["description"]=> string(3001) "

Profese Operátora call centra se netěší vě společnosti libé pověsti. I přesto, že zvládnout ji nedovede každý. Nicméně, existují dva typy call center. Aktivní a pasivní. Operátor v aktivním call centru obvolává zákazníky sám, v pasivním pak volají zákazníci sami s potřebou odborné rady. Pasivní call centra jsou tzv. helpdesky, kontakntí centra, které známe skrz banky, mobilní operátory, pojišťovny, apod. Profese operátora call centra je bezpochyby psychicky náročné. Na druhou stranu, můžete si být jisti, že praxe v call centru vás bude osobnostním tréninkem trpělivosti, asertivity, který vás zocelí i pro osobní život. 

V rekvalifikačním kurzu Operátor call centra se účastníci naučí zásady efektivní telefonické komunikace a telemarketingu, pravidla písemné a telefonní komunikace a také jejich aplikaci v praxi. Nezbytnou znalostí operátora call centra jsou také zásady asertivní a krizové komunikace, techniky asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Pro to, aby tlak, který tato profese obnáší, musí operátor umět zvládát stres. V neposlední řad je důležité hospodaření s časem, využití osobního počítače i svkělá prezentace firmy i produktů.

 

REKVALIFIKAČNÍ KURZ Operátor call centra OBSAHUJE:

  • Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci 
  • Zásady efektivní telefonické komunikace
  • Telemarketing
  • Prodejní a prezentační dovednosti 
  • Asertivní a krizová komunikace
  • Péče o zákazníka
  • Zvládání stresových situací
  • Time management
  • Práce na PC a vedení nutné agendy

MÍSTO VÝUKY REKVALIFIKAČNÍHO KURZU Operátor call centra: OSTRAVA

VSTUPNÍ PŘEDPOKLADY:

  • dosažení 18 let věku
  • min. základní vzdělání

TERMÍNY: 

  • na dotaz

UŽITEČNÉ ODKAZY:

ÚP - Proč rekvalifikace?

ÚP - Fomulář k rekvalifikaci zdarma

" ["image_url"]=> string(0) "" ["range"]=> string(3) "120" ["range_detail"]=> string(20) "120 h (120 h teorie)" ["date_start"]=> string(19) "1970-01-01 01:00:00" ["date_end"]=> string(19) "1970-01-01 01:00:00" ["price"]=> string(33) "dohodou; dle počtu účastníků" ["output"]=> string(36) "

Osvědčení o rekvalifikaci

" ["visible"]=> string(1) "0" ["active"]=> string(1) "0" ["highlighted"]=> string(1) "0" ["created_at"]=> string(19) "2016-02-11 09:42:02" ["updated_at"]=> string(19) "2017-07-18 12:37:13" ["position"]=> string(2) "27" ["type_name"]=> string(21) "Rekvalifikační kurz" ["categories_array"]=> array(2) { [0]=> string(2) "68" [1]=> string(2) "49" } ["course_datetime"]=> array(0) { } }

Údaje o organizaci


Soukromá osoba

REKVAL

  • Rekvalifikace
  • Edukace
  • Kvalita
  • Vzdělávání
  • Akreditace
  • Lidský potenciál

 




A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined variable: category

Filename: templates/frontend.php

Line Number: 193

NULL