Obsah kurzu
- zajišťování a vytváření prvního kontaktu s potenciálním zákazníkem včetně jeho vyhledání na trhu, vytváření profesionálního image, budování vztahu se zákazníkem
- provádění analýzy potřeb zákazníka
- prezentace výrobku nebo služby na základě předchozí analýzy, vyrovnání se s cenou, předejití a zdolání námitek, zachycení kupních signálů a uzavření obchodu
- navázání dlouhodobého vztahu se zákazníkem a možnost opakovaného prodeje
- praktické zvládnutí získaných znalostí a procvičování obchodních dovedností
Vstupní předpoklady
- žádné
Mohlo by vás zajímat:
Kód školení: | O21 |
Typ kurzu: | Další |
Rozsah: | dle potřeb klienta také v delším rozsahu |
Cena: | dohodou; dle počtu účastníků |
Výstup kurzu: | Osvědčení o absolvování |
Kontakt: | info@rekval.cz |
Rezervace
Bookings are no longer available for this event.