Každý z nás stojí o to mít nějakou pověst, image. Platí to nejen u jednotlivců, ale také u malých, středních i velkých firem. Komunikační strategie nám žádanou image pomůže vybudovat. Jak? Image ovlivňujeme totiž zejména tím, co děláme a jakým stylem komunikujeme navenek. Je tedy důležité stanovit si to, jakou pověst chceme získat, a to prostřednictvím měřitelných cílů. Komunikační strategie musí obsahovat také to, s kým chceme komunikovat, co chceme sdělovat a dělat a kdy.
Obsah kurzu
- identifikace běžných komunikačních problémů
- rozvoj dovednosti kladení otázek a efektivní získávání potřebných informací
- zlepšování sebeprezentace, verbální a neverbální projevy a jejich význam
- rozvoj dovednosti aktivního a empatického naslouchání
- komunikační bariéry a jejich zvládání
- praktický nácvik asertivních technik
- jak si stát za svým a dát své pocity najevo
- rozvoj schopnosti zvládat složité situace a zabránit manipulaci
- typologie komunikačních partnerů
- obtížné momenty při jednání s druhými lidmi
- styly řešení konfliktů
Vstupní předpoklady
- žádné
Forma výuky
- obvykle v dopoledních hodinách dle rozvrhu hodin vyuky
Mohlo by vás zajímat
Kurzy na téma: Rozvoj managementu
Kód školení: | M04 |
Typ kurzu: | Další |
Rozsah: | dle potřeb klienta také v delším rozsahu |
Cena: | na dotaz |
Výstup kurzu: | Osvědčení o absolvování |
Kontakt: | info@rekval.cz |
Rezervace
Bookings are no longer available for this event.