Obsah kurzu
- Průzkum trhu a marketingová analýza = základ komunikační strategie
- Od správného definování trhu a potřeb zákazníků vede cesta k naplánování vaší propagace
- Tvorba a koncept komunikační strategie – komunikace s obchodními partnery, širokou veřejností a komunikace uvnitř firmy
- Strategické plánování
- Návrh komunikačního mixu – zpracovávání podlinkové (BTL) a nadlinkové reklamy (ATL)
- Využití médií při oslovování cílové skupiny ve velkém měřítku
- Firemní pravidla – loga, vizitky, obálky, firemní dopisy a maily, webové prezentace, inzerce aj.
Vstupní předpoklady
- žádné
Mohlo by vás zajímat:
Kód školení: | O25 |
Typ kurzu: | Další |
Rozsah: | dle potřeb klienta také v delším rozsahu |
Cena: | dohodou; dle počtu účastníků |
Výstup kurzu: | Osvědčení o absolvování |
Kontakt: | info@rekval.cz |
Rezervace
Bookings are no longer available for this event.