XIX. Profesní setkání asistentek-sekretářek


Detaily události

Tato událost probíhá od 25 Duben 2024 do 24 Duben 2025. Další výskyt je Duben 24. 2025 7:30


Program

7:30 – 8:00 Prezence účastníků a pozvání na ranní kávičku
8:00 – 8:15 Zahájení profesního setkání
8:15 – 9:30 Řešení konfliktních situací a krizová komunikace v práci asistentky, sekretářky

Přednáška se zaměří na praktické přístupy k efektivnímu řešení konfliktů
a krizové komunikaci. Účastníci se naučí, jak správně reagovat v napjatých situacích, jak zvládat konflikty v pracovním prostředí a jak efektivně komunikovat i v krizových obdobích. Cílem je poskytnout konkrétní nástroje
a techniky, které pomohou zlepšit vzájemnou komunikaci a přispějí k dosažení konstruktivních výsledků i v náročných chvílích.

Přednášející: PhDr. Marie Dočkalová, CSc., certifikovaná lektorka a koučka

9:30 – 10:00 Přestávka – občerstvení
10:00 – 11:30 Jak si udržet motivaci a růst v roli asistentky, sekretářky – i když je práce plná rutiny?

Role asistentky, sekretářky vyžaduje flexibilitu, multitasking a odolnost vůči stereotypu. Často se pohybujete v pozadí, řešíte požadavky na počkání a zajišťujete hladký chod věcí, aniž byste byli středem pozornosti. Jak si ale udržet chuť do práce i při opakujících se úkolech?

Přednáška Vám ukáže, jak najít v každodenní agendě prostor pro svůj profesní růst, posílit sebevědomí a dlouhodobě si udržet motivaci.

 Přednášející: Monika Kukoľ Sochorov, ACC, certifikovaná koučka

11:30 – 12:15 Oběd a překvapení
12:15 – 14:45 Základy mluvních a rétorických dovedností se zaměřením na reprezentativní vystupování pro sekretářky a asistentky

Náš host Jan Přeučil se zaměří na rozvoj mluvních a rétorických dovedností formou praktických cvičení, které Vám pomohou efektivně reprezentovat svého nadřízeného. V několika blocích se naučíte, jak komunikovat s jistotou
a přesvědčivostí, zlepšit svou výslovnost, pohotově komunikovat a prezentační dovednosti. Přednáška Vám poskytne základy rétorického šarmu, který Vám pomůže vystupovat sebevědomě a profesionálně v každodenní praxi.

Přednášející: doc. MgA. Jan Přeučil, herec, lektor komunikačních dovedností

14:45 – 15:00 Závěr profesního setkání

Cena

Cena:  4 000 Kč + 21 % DPH, cena celkem 4 840 Kč/účastnici
Cena pro 2 a více účastnic z jedné organizace: 3 600 Kč + 21 % DPH, cena celkem  4 356 Kč/účastnici

Číslo účtu: 35-1739860257/0100
Variabilní symbol: 240425
Specifický symbol: číslo rezervace, které vám přijde potvrzovacím emailem

Cena zahrnuje: celodenní odborný program, 3x coffee break, oběd, materiály, parkování u hotelu

Obědové menu

  • Rajská polévka s kapáním, řízek z vepřové krkavice podávaný se šťouchanými brambory a okurkový salát

Místo konání

Best Western Hotel VISTA – sál Aragon, Kpt. Vajdy 3046/2, 700 30 Ostrava, Zábřeh

Jak se k nám dostanete?

Autem:  GPS: 49°47’31.7″N 18°14’44.7″E   Parkování je možné přímo před hotelem.
MHD:    Nejbližší zastávka je ÚMOb Jih, tramvaj č. 12 a 17.

Uzávěrka přihlášek je 18. 4. 2025.

KONTAKTNÍ OSOBA

Petra Dubská
email: sekretariat@rekval.cz
tel.: 553 871 113
mobil: 739 227 247
www.rekval.cz  

PODMÍNKY SMLOUVY

Registrací se stvrzuje souhlas s podmínkami vzdělávací společnosti REKVAL, s.r.o. Přihlašující organizace akceptuje nabídku pořadatele a závazně přihlašuje své zaměstnance k účasti na konferenci. Údaje sdělené na přihlášce budou použity jen v souladu s podmínkami GDPR společnosti REKVAL, s.r.o. a nebudou poskytnuty třetím osobám. V případě neúčasti přihlášeného pracovníka se účastnický poplatek nevrací, organizace má právo vyslat náhradního účastníka. V případě, že organizace zruší přihlášku zaměstnance do 5 pracovních dnů před uzávěrkou přihlášek, bude účtován stornovací poplatek ve výši 10 % z ceny konference. Na pozdější zrušení není možné brát z provozních důvodů zřetel a objednavateli vzniká povinnost uhradit účastnický poplatek. Případná změna termínu konference, lektora a přednáškového sálu či zrušení konference z organizačních důvodů a provozních důvodů je vyhrazena.

Rezervace

Date Ticket Price Quantity
Cena 4 840,00Kč Sold out
Cena za 2 a více osob 4 356,00Kč Sold out

Na každý řádek uveďte jednoho účastníka. Počet záznamů musí odpovídat výše zvolenému počtu účastníků.