Program
7:30 – 8:00 | Prezence účastníků a pozvání na ranní kávičku |
8:00 – 8:15 | Zahájení profesního setkání |
8:15 – 9:30 | Řešení konfliktních situací a krizová komunikace v práci asistentky, sekretářky
Přednáška se zaměří na praktické přístupy k efektivnímu řešení konfliktů Přednášející: PhDr. Marie Dočkalová, CSc., certifikovaná lektorka a koučka |
9:30 – 10:00 | Přestávka – občerstvení |
10:00 – 11:30 | Jak si udržet motivaci a růst v roli asistentky, sekretářky – i když je práce plná rutiny?
Role asistentky, sekretářky vyžaduje flexibilitu, multitasking a odolnost vůči stereotypu. Často se pohybujete v pozadí, řešíte požadavky na počkání a zajišťujete hladký chod věcí, aniž byste byli středem pozornosti. Jak si ale udržet chuť do práce i při opakujících se úkolech? Přednáška Vám ukáže, jak najít v každodenní agendě prostor pro svůj profesní růst, posílit sebevědomí a dlouhodobě si udržet motivaci. Přednášející: Monika Kukoľ Sochorov, ACC, certifikovaná koučka |
11:30 – 12:15 | Oběd a překvapení |
12:15 – 14:45 | Základy mluvních a rétorických dovedností se zaměřením na reprezentativní vystupování pro sekretářky a asistentky
Náš host Jan Přeučil se zaměří na rozvoj mluvních a rétorických dovedností formou praktických cvičení, které Vám pomohou efektivně reprezentovat svého nadřízeného. V několika blocích se naučíte, jak komunikovat s jistotou Přednášející: doc. MgA. Jan Přeučil, herec, lektor komunikačních dovedností |
14:45 – 15:00 | Závěr profesního setkání |
Cena
Cena: 4 000 Kč + 21 % DPH, cena celkem 4 840 Kč/účastnici
Cena pro 2 a více účastnic z jedné organizace: 3 600 Kč + 21 % DPH, cena celkem 4 356 Kč/účastnici
Číslo účtu: 35-1739860257/0100
Variabilní symbol: 240425
Specifický symbol: číslo rezervace, které vám přijde potvrzovacím emailem
Cena zahrnuje: celodenní odborný program, 3x coffee break, oběd, materiály, parkování u hotelu
Obědové menu
- Rajská polévka s kapáním, řízek z vepřové krkavice podávaný se šťouchanými brambory a okurkový salát
Místo konání
Best Western Hotel VISTA – sál Aragon, Kpt. Vajdy 3046/2, 700 30 Ostrava, Zábřeh
Jak se k nám dostanete?
Autem: GPS: 49°47’31.7″N 18°14’44.7″E Parkování je možné přímo před hotelem.
MHD: Nejbližší zastávka je ÚMOb Jih, tramvaj č. 12 a 17.
Uzávěrka přihlášek je 18. 4. 2025.
KONTAKTNÍ OSOBA
Petra Dubská
email: sekretariat@rekval.cz
tel.: 553 871 113
mobil: 739 227 247
www.rekval.cz
PODMÍNKY SMLOUVY
Registrací se stvrzuje souhlas s podmínkami vzdělávací společnosti REKVAL, s.r.o. Přihlašující organizace akceptuje nabídku pořadatele a závazně přihlašuje své zaměstnance k účasti na konferenci. Údaje sdělené na přihlášce budou použity jen v souladu s podmínkami GDPR společnosti REKVAL, s.r.o. a nebudou poskytnuty třetím osobám. V případě neúčasti přihlášeného pracovníka se účastnický poplatek nevrací, organizace má právo vyslat náhradního účastníka. V případě, že organizace zruší přihlášku zaměstnance do 5 pracovních dnů před uzávěrkou přihlášek, bude účtován stornovací poplatek ve výši 10 % z ceny konference. Na pozdější zrušení není možné brát z provozních důvodů zřetel a objednavateli vzniká povinnost uhradit účastnický poplatek. Případná změna termínu konference, lektora a přednáškového sálu či zrušení konference z organizačních důvodů a provozních důvodů je vyhrazena.