Spory může řešit jeden člověk, ale také skupina lidí. Je důležité určit správné osoby, které mohou nezaujatě dopomoci ke zdárnému výsledku. Také se nesmí opomíjet dostatek informací, které musí řešitelé mít, aby dobře situaci posoudili. V kurzu Řešení sporů mezi zaměstnanci se naučíme, jak vybrat vhodné osoby, jaký postup by se měl dodržet i jaké jsou jednotlivé kroky řešení sporů.
Obsah kurzu
- stížnosti zaměstnanců a reakce managementu
- výběr a role facilitátora, komise, jejich odpovědnosti a pravomoci
- proces projednání – prvotní schůzka, slyšení, rozhodování
- techniky dotazování
Vstupní předpoklady
- žádné
Mohlo by vás zajímat
Kurzy na téma: Rozvoj managementu
Kód školení: | M29 |
Typ kurzu: | Další |
Rozsah: | dle potřeb klienta také v delším rozsahu |
Cena: | na dotaz |
Výstup kurzu: | Osvědčení o absolvování |
Kontakt: | info@rekval.cz |
Rezervace
Bookings are no longer available for this event.