Obsah kurzu
- definici a dobrou znalost Vašeho trhu, profil Vašeho zákazníka
- význam rozšiřování portfolia klientů díky efektivnímu a pravidelnému zpracovávání příležitostí
- využití Paretova pravidla k identifikaci cílových trhů, organizací a subjektů
- principy networkingu a jeho aplikace do praxe
- „správná“ reference a její využití
- telemarketing a jeho úskalí
- veletrhy, příprava veletrhů a využití příležitostí
- principy péče o stávající zákazníky, opětovné získávání bývalých zákazníků
- sestavení vlastního akčního plánu k vyhledávání příležitostí s cílem zvýšit prodej díky jeho implementace do praxe aj.
Vstupní předpoklady
- žádné
Mohlo by vás zajímat
Kurzy na téma: Rozvoj managementu
Kód školení: | M45 |
Typ kurzu: | Další |
Rozsah: | dle potřeb klienta také v delším rozsahu |
Cena: | na dotaz |
Výstup kurzu: | Osvědčení o absolvování |
Kontakt: | info@rekval.cz |
Rezervace
Bookings are no longer available for this event.